fredag 7. mars 2008

"Barselsbesøk"

Nå er heimen åpnet for "barselsbesøk". I går hadde vi besøk av "morfar" (en kjapp visitt), lukta herlig ku og kuskit av han:-) Hadde jobba med å få opp ei syk ku. Søster til Nina, Camilla, kom med tulipaner til matmor og leke og tyggebein til "barna". Begge hundene ville gjerne ha oppmerksomhet fra Camilla. Choco bruker sjelden å være slik mot fremmede, men hun ville også sitte i fanget:-)
På kvelden kom Bjørn Åge og Karoline, men da sov Wilma stort sett hele tiden. De venter en ekte baby og har god tid til besøk nå, om et par uker eller trekommer de til å være fullt opptatt;-)

Har nå klippet alle klør på Wilma, kunne også tenkt meg å file litt tenner, slik vi gjør på grisungene:-) I går tok det helt av med valpebiting! Det hjalp ikke at jeg hylte og bar meg, satte Choco på saken, men tror hun tåler mer enn meg. Choco skjemmer henne bort, er alt for snill:-)
I går var det innevær hele dagen, men nå er det 5 kuldegrader og sol, så her kan jeg ikke sitte........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar