søndag 28. september 2008

Ruskevær og innekos

Denne helga har vi fått servert regn og vind, og det har blitt lite utetid. Hundene har fått noen turer, men det har ikke blitt noe trening. Jeg har lekt husmor med vasking og baking:-) Har kosa meg med pledd, te og Lars Monsen, Nordkalotten 365, vinter-episodene. I dag gikk det skikkelig opp for meg at jeg har trekkhund hele den kommende vinteren, jippi!! De to tidligere vintrene har delvis vært spolert på grunn av svangerskap på Choco, men nå er det bare å kjøre på! :-) Her er to bilder fra påska i år. Den lille sorte trekkhunden skal starte innlæring av snørekjøring på senvinteren....jeg gleder meg!!!!! Snørekjøring er den morsomste hundeaktiviteten jeg vet om:-)



1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg også til vinter og snørekjøring! Vinteren er herlig hvis det er stabilt kaldt og masse snø :)

    SvarSlett