tirsdag 31. juli 2007

Hundehagen er ferdig....!

Med god hjelp fra Nina i dag, fikk vi gjort ferdig gjerde i hagen. Jeg er meget stolt over utført oppdrag :-) Gleder meg til Choco kommer hjem, og vi kan ta den i bruk. Kjørte Choco til Levanger i går, de er på tur til Kennel Dalmo nå, der utvalgt hanne heter N CH Dalmo's Elegant Edward. Får krysse fingrene for at det går bra denne gangen.

I morgen skal jeg hjelpe til på Landsskytter stevnet på Steinkjer. Fra 7 til 14 skal jeg jobbe i mat-teltet. Etter på drar jeg hjem og pakker til fjelltur. På kvelden går turen til Rennebu, gleder meg til å komme bort en tur. Sheba, Kristin og jeg har da planer om tur i Trollheimen.....
Lørdag skal jeg hente Choco på tur hjem, og på kvelden er det små, skumle planer om en tur på byen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar