søndag 29. juli 2007

Ferie....

Vips...så har det gått 2 uker av ferien. Når jeg tenker tilbake, så skjønner jeg ikke hvor dagene har blitt av. 18. og 19. var Sindre og jeg i Østersund. Vi leide ei hytte og vi brukte tida på litt shopping og bading. Da vi kom hjem traff vi Kristin, som var på Sandvollan-ferie. 21. var jeg gjest i Bjørn Åge og Karoline sitt trivelige bryllup. Max heldig med været!
Onsdag denne uka var jeg på Byggmakker og kjøpte en rull netting-gjerde og påler til hagegjerde. Jeg har litt netting fra før også som jeg skal bruke. Har nå fått satt opp alle pålene, mangler avstiving i hjørnene før jeg kan begynne å feste fast nettingen. Gleder meg til endelig å få egen hundehage :-)
Torsdag og fredag denne uka lånte vi Jarlebu ved Lustadvatnet, og koste oss spesielt torsdag kveld på odden med grilling i sola.
I går kjørte jeg Sindre til Verdal, og akkurat nå er hele gjengen på Værnes og venter på Syden-flyet sitt. Sindre gleder seg veldig, men er sikkert litt spent på flyturen. Jeg håper at de får en fin tur, og at jeg får tilbake en svært fornøyd gutt om 14 dager.
Dagen i dag er litt ødelagt, i og med at jeg kom heim fra spelpub klokka 5 i dag tidlig......

Ellers har jeg nesten glemt å fortelle at Choco har fått løpetid. Den startet 24. juli, så nå er det klart for et nytt forsøk på valpekull. Dette gjør at hun ikke kan bli med på den planlagte fjellturen i lag med Kristin og Sheba i slutten av kommende uke.

1 kommentar:

  1. heisann, spelpub til 5?:P hehe.. vilken hund har du? svar gjerne på frankihome@hotmail.com;)

    SvarSlett