søndag 22. april 2007

Søndag...og ny blogg


I dag sto jeg og Choco opp tidlig. Det er ca 10 varmegrader ute, godt at snøen ser til å holde seg borte. Vi mimrer om fjorårets dager på agilitybanen, og ser fram til at banen skal settes opp.
Lager ny blogg i dag, denne virker mye bedre. Bildene blir automatisk justert i størrelse og teksten kan plasseres ved siden av bilder. Jeg fant denne hos en fyr i Mongolia
(takk Gjermund) . Jeg " stjal" oppsettet også, synes det er så fint.
Jeg måtte logge meg på nå i kveldinga også, og fortelle om den flotte skogsturen jeg hadde sammen med Ira og Choco i dag. Vi gikk en liten tur i skogen hjemme hos mor og far. Choco sprang løs hele tida og lekte fuglehund :-) Hun sprang og runderte hele tida, det hadde nok vært stor aktivitet på elg i området vi gikk. Etter turen ble det middag og kaffe.
Nå venter vi på at Sindre skal komme hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar