tirsdag 24. april 2007

Finvær; bilvask og omlegging til sommerdekk, samt miljøtrening..

Godt med litt varmegrader...men måtte på jobb i dag også. Er helt utslitt etter en hel kursdag i går. Det tar på å være "datalærer" :-) . Etter jobb ble det hurtigvask og skifte av dekk på bilen. Rakk det akkurat til jeg skulle kjøre full bil til Steinkjer. 4 gutter skulle på teater, mens jeg og Choco dro på miljøtrening.

Med bra vær så trodde jeg at det skulle være helt fullt på trening, men vi var 12 hunder. Akkurat passe. Det gikk veldig bra med oss i dag, Choco har forandret seg mye på en uke, er nesten 100% igjen etter dødfødselen. Vi brukte lang tid på å slappe av på banen og kjørte vårt eget løp. Øvde litt på å gå pent i bånd, men var stort sett bare til stede. Vi ga oss etter tre kvarter, og da måtte jeg overtale Choco til å hoppe inn i bilen :-).

Har forresten fått det nye buret i dag, så nå er det tjoret fast i bilen (fant ut at det vart lurt, etter at Choco ble litt skev i en sving...). Nå er det plass til andre ting i bagasjerommet også, ikke bare hund! Trønderburet har nå fått plass i stua. Jeg skal kjøpe stoff til å sy trekk til ny-buret, slik at det blir litt mindre bjeffing når vi står parkert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar