søndag 14. september 2008

Høsten, den beste årstiden!


Hvis været er bra, er høsten min beste årstid. Det som venter oss er kulde og mørke, så nå gjelder det å nyte hver dag:-) Vi har hatt mye flott vær og det bruker vi til turer i skog og mark, samt jaktkurs. Hadde også en flott dag på Steinkjerutstillinga forrige helg, der Wilma var svært rolig å ha med. Hun sovna i buret i teltet til Nina, før vi skulle inn i ringen, så jeg måtte faktisk gire henne litt opp mens vi løp rundt. Se flott kritikk på nettsida.


Choco og jeg har også deltatt på klubbmesterskap i blodspor! Vi var de eneste som var påmeldt anleggspor, og hadde Brit Schei Kiddell som dommer. Choco gikk ei uke ut i løpetida, men det så ikke ut til å forstyrre henne, for vi fikk 1. premie og kjempeflott kritikk. Dette var gøy, neste gang blir det ordinært blodspor! Se Resultater Choco på nettsida.


Wilma er inni spøkelsesperioden, men er mye bedre enn hun var for noen uker siden. Håper dette går over, slik at jeg kan gå med begge hundene på turstier der vi møter folk. Choco blir jo med på mobiliseringa hvis Wilma synes noe er skummelt.....


Jeg har vært på samling i Team Gris på Hadeland, og da var Wilma hos Nina og co. Se Ninas blogg.

2 kommentarer:

  1. Helt enig i at høst er herlig. Vi storkoser oss i skogen nesten hver dag, og det blir mer og mer høstfarger utover nå. Og så en kopp te eller kakao når man kommer inn igjen... Skikkelig herlig med høst (når det er oppholdsvær :P)

    Vi gleder oss kjempemye til vi treffes igjen på Atna!!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av Ronja og Choco :) Jeg er også helt enig i at høsten er en herlig tid, ordentlig forfriskende å være på tur i frisk luft og fine farger :)

    SvarSlett