tirsdag 24. juni 2008

Wilma 6 måneder.....

Takk for koselige hilsninger i bloggen fra Rognåsvollen. Litt merkelig å være på en plass oppe i Skjækra der det var mobildekning! Det var skikkelig koselig der....helt til det begynte å bøtte ned. Det var meldt enkelte regnbyger, men det ble skikkelig regn. Vi sov en stund inne i teltet, til jeg våknet av Choco som lå å skalv av kulde (jeg så ikke hodet hennes, for hun lå helt opprulla som en ball) og Wilma lekte lykkelig i vannet som kom inn i teltet..... Vi pakket og gikk ned til bilen igjen. Jeg måtte bruke myyyye ros på hundene for å holde motivasjonen oppe. Det var godt for både de og meg å finne køya klokka 3 om natta. Ja, ja, neste gang tror jeg det blir hyttetur.....:-)


Jeg har ferie denne uka og i går feiret vi Wilmas 24 ukers/6 måneders dag med byvandring i Steinkjer i lag med Nina og co. (Nina tok bilder) Veide Wilma i går, og vekta viste 20 kg!



Casper og Choco

I dag har jeg vært på Byggmakker å kjøpt mer plank til hagegjerdet, så nå har jeg bygget på i høyden:-) Må være forberedt på at jeg kan ha fått en flygende flat...

2 kommentarer:

  1. Bare 19 kg til Wilma, så tar du igjen onkel Ask som er 39,2 kg ;)
    Heldig dere er som har hundehage med flott gjerde rundt!
    Her oppe regner det også... litt vel mye.

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, Brita! :)

    Mange flatnusser fra Ronja :P
    Randi og Bjørn hilser.

    SvarSlett