mandag 24. mars 2008

Påska 2008

Tidenes fineste påskevær! I Trøndelag har vi vært superheldige med været i påska. Onsdag kveld dro Nina og jeg opp til hytta. Fikk fyrt opp og koste oss inne på kvelden. Wilma hilste på de voksne flattene gjennom grindene. Casper var ikke spesielt glad i Wilma, men Cempi der i mot....




Torsdag ble det en del snømåking, vi laget oss også ei fin grillgrop.
Der det ble grillet pølser med bacon både torsdag og fredag.







Torsdag ettermiddag mens Wilma sov, tok jeg med med Choco på en liten tur, så hun fikk løpe litt.








Fredag dro vi på skitur med fire hunder. Litt for spennende for meg med Wilma i sekken... Gikk veldig greit oppover, men da Choco dro som værst nedover, tok jeg av meg skiene. Vi gikk ikke lange turen, men jeg ble skikkelig svett. Opplegget anbefales ikke, men jeg angrer ikke på at vi kom oss ut på en liten tur:-)

Lørdag hørte vi ferdig Påskelabyrinten før jeg og mine hunder dro hjem. Været var såååå herlig, at det var fysisk vondt å dra der i fra...Men med en valp og ei tispe i starten på løpetid, så var det godt å komme hjem også.





Wilma nyter sin første påske! Se på den flotte utsikten! Tusen takk Nina for at vi fikk være med på hytta!



Søndag øvde hundene på å være hjemme alene, mens jeg fikk med med Elin på Henningvola. Med så mye folk og hunder, var det godt å bare ha seg selv å ta vare på. Vi koste oss skikkelig på tur med innlagt pause:-)
I dag er det 2. påskedag og siste fridag, i morgen er det jobb. Sola titter fram i dag også....

2 kommentarer:

  1. Ser ut som at dere også har hatt en fin påske. Masse fine bilder av fine hunder og fin natur :) Synd ferien går så fort, i morgen begynner jeg også på jobb igjen. Har vært godt å tilbringe dagene hjemme sammen med hundene, men nå kommer hverdagene igjen..

    SvarSlett
  2. For noen herlige bilder. Dere har hatt betraktelig bedre vær enn oss. Så heldig Wilma er som får være med på så fine naturopplevelser

    SvarSlett