søndag 10. februar 2008

Skitur og morsdag...

Choco feiret sin første morsdag med skitur på Henningvola og besøk hos "mormor" og "morfar".
Nina og Cempi ble med på tur. Jeg tror at Nina begynner å bli lei av at trekkhunden ikke fungerer...:-) Cempi er ikke helt i form etter løpetida. Casper har vondt i en fot, så det betyr at Nina får trim når hun går på ski...Jeg der i mot, har en trekkhund som fungerer:-) Hmm, lover ikke godt for en framtidig flateier;-) Har startet litt forberedelser nå. I går kjøpte jeg et lite søtt halsbånd. Det halsbåndet Choco brukte var egentlig litt for langt, så hun har tygget på enden av det. Da jeg vaska i dag, gjorde jeg et forsøk på å skjule en del ledninger. Har et lite problem der, for her er det mange av dem. Har også kjøpte en stk kompostbinge/valpebinge til, for å dele av stua. Har planer om at legoen til Sindre skal stenges bort, samt spisestuemøblene. Da kan en matte få ligge igjen på golvet. Fikk forresten et fint flat-klistermerke av Nina, lurer på hvor jeg skal klistre det....... Nå er det bare tre uker igjen.....

1 kommentar:

  1. Det blir nok en fin trekkhund etterhvert om hun slekter på mor, far og bestemor. Moro at redebyggingen er i gang :-)

    Ann Cathrin

    SvarSlett