torsdag 28. februar 2008

Navnevalg.....

Nå har vi endelig klart å bestemme oss for hverdagsnavn på valpen. Sindre og jeg er faktisk helt enige! Trodde at jeg skulle vente til valpen var i hus, men nå er beslutningsvegringen over:-)
Det ble Wilma (så kan Nina og jeg diskutere andre emner i bilen). Noen syns kanskje at det er merkelig at jeg må spekulere så mye på dette, men er jo litt nøye.... Opp gjennom tidene har jeg gikk navn til mange dyr. Et lass med kyr, mange katter, hunder og hester....

2 kommentarer:

  1. Wilma er et fint navn :) Gleder meg til å følge med henne fremover via bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Vi måtte inn å titte på bloggen. Måtte jo se hvor Wilma havner :) Kjempefint navn du har valgt. Her titter vi nok innom igjen. Masse lykke til med valpen!

    Hilsen Tonje & Cima (goldenfrøkna som hilste på Wilma for en uke siden)

    SvarSlett