mandag 7. mai 2007

Trimposter

Forrige uke, var uka for skogsturer og trimposter. 1. mai var jo Elin, Choco og jeg på Grindberg. Fredag kveld ble det Krika-tur på meg og Choco. Søndag gikk jeg og Choco hjemmefra-Grindberg - Sorgenfri - Grindberg og hjem igjen. Det ble i underkant av 3 timer! Vi gikk delvis i områder der Choco kan løpe løs, herlig!! Hun begynner å bli i så bra form nå, at hun er ikke fornøyd med en liten luftetur. Denne uka startet vi også med en trimpost. Det ble Furuberget, en kort og lett tur, nesten ikke skog. Beina mine bærer litt preg av turen i går i litt slitte joggesko. Jeg måååå ha meg nye tursko.

Det er så herlig i skogen nå som det er helt i starten av planteveksten og insektperioden. Men snart står fjellet for tur:-)

Har meldt meg på agilitykurs til helga, spennende å se om det blir nok påmeldte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar