fredag 22. februar 2008

Ei uke igjen.....

Lite blogging for tiden, går stadig å venter på ny pc. Bilder kan sendes inn via telefon, men å skrive mye blir tungvint. Tirsdag denne uka var jeg og Choco på miljøtrening. Banen var omgjort til skøytebane, så vi holdt oss litt unna, på plenkanten. Gikk veldig greit med Choco, ble litt redd en rottis, men ellers ok. Greit for oss at været ikke er på topp, for da blir antall hunder noe begrenset.

Valpene til Sheba vokser for hver dag, og alle er nå solgte. Den sorte tispa har to potensielle kjøpere, så her må det tas et valg. Jeg planla å dra på snarvisitt nå i helga, men av diverse grunner ble det ikke. Men neste fredag skal jeg og Nina overnatte hos Kristin på tur til Asker. Mye å glede seg til i neste helg altså!!

Alle de andre valpekjøperne har bestemt seg for hverdagsnavn, mens jeg har vanskelig for å bestemme meg:-) Stresser ikke med det, vil finne ut hva som passer når vi blir kjent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar