søndag 29. april 2007

Retrieverutstilling Verdal og tur i skogen.

For tredje år på rad møtte jeg opp som "heiagjeng" på Verdalsutstillinga, begynner å bli en tradisjon. Det var kaldt å være på utstilling i dag, men heldigvis hadde Nina og Cempi med teltet. I teltet leide også Tonje plass, med Lotta og Zulu. "Heiagjengen" besto av Mai-Lis, Tor og meg. Alle flat-damene fikk rød sløyfe ,og Lotta og Zulu fikk CK og gikk videre. Zulu ble andre beste tispe og beste junior. Jeg må innrømme, at jeg fikk ikke mindre lyst på flat etter denne dagen...

Fotoapparatet var med, og jeg rakk å ta tre elendige bilder før batteriet ladet ut.
Etter utstillinga kom Nina og Casper, og vi tok en tur i skogen. Hundene fikk springe en del løse, og de så ut til å kose seg i hver andres selskap :-) Så nå er alle tre tømt for energi i dag; Cempi etter utstilling og de andre to etter skogsturen, Choco ligger oppkrøllet i stolen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar